Bestellen

Stap 1: selecteer een product
Kies een product waar u naar opzoekt bent. Dit kan door een keuze te maken uit de bovenstaande balk met de verchillende categorieen. Kiest u liever een bepaald merk, selecteer dan merken om alle producten te bekijken van het betreffende merk.

Door gebruik te maken van filters willen wij u zo goed mogelijk helpen bij het kiezen van het juiste product. Wanneer u het juiste product gevonden heeft, drukt u op de knop “in winkelmand” het product komt nu in de winkelmand te liggen, u kunt verder winkelen of de bestelling afronden.

Stap 2: bestelling afronden
In de winkelmand kunt u kiezen voor, bestelling afronden. Wanneer u hier klikt, kunt u uw emailadres invullen en uw gegevens. Heeft u al eerder een bestelling geplaatst? Dan kun je inloggen met de bekende gegevens. Gegevens kwijt? Vraag een reset aan van het wachtwoord, deze is gekoppeld aan het eerder ingevuld emailadres.

Stap 3: persoonsgegevens Hier kunt u uw gegevens invullen voor de bestelling. Er zijn enkele verplichte velden om de bestelling zo goed mogeljik te laten verlopen, selecteer de betaalmethode en de leverdatum / tijd die gewenst is. Klik vervolgens op “bestelling plaatsen”, afhankelijk van de gekozen betaaldmethode kunt u de betaling afronden door de beveiligde betaalomgeving van de bank of creditcardmaatschapij.

U ontvangt binnen enkele minuten de bevestigign van uw bestelling op het door u opgegeven email.

Het verkeerde artikel gekozen of had u liever een andere kleur? Dat is geen probleem zolang uw bestelling nog niet ingepakt is. Neem contact op met de klantenservice om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Belangrijk is wel dat het bevestigd is door ons.

Wanneer uw bestelling onderweg is kunnen wij helaas niks meer veranderen of wijzigen. U kunt het pakket weigeren of het pakket weer retour sturen.